tisdag 3 mars 2009

Lucas fyller nio år

Idag fyller våran minsting nio år. Jag, Amelie och Cecilia sjöng och hurrade för honom på morgonen och han fick två paket som var från pappa och mamma.

Det blev ett nytt spel till Playstation, en stor tjock luvtröja (hans favoritplagg nummer ett) och några kallingar.

I kväll kommer alla storasystrarna med tillbehör för att vara med och fira lillebror Det blir tacos och chokladpudding till efterrätt, beställt av födelsedagsbarnet självt. Säkert kommer det små paket tillsammans med tjejerna också.

Själv önskar jag nästan att han kunde stanna i växten nu, han är fortfarande liten och go, men är också stor och självständig i så mycket. Det är en härlig liten kille vi har

4 kommentarer:

  1. Men Oj, 9år. Hur gick det till? Gratta o Krama honom så mycket från mig.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS LUCAS ropar vi från Phuket, kram från Britt-Marie & Ging

    SvaraRadera
  3. Åh, fyller goingen Lukas år. Gratta honom från oss alla på öa. Hurra hurra för Lukas idag!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till 9-åringen! Jag har så svårt att föreställa mig honom så stor!

    SvaraRadera