lördag 14 mars 2009

Hästfotograf

Diong-ng-ng-ng låter det om min telefon. Amelie skickar SMS; Kom och fotografera oss när vi rider mamma! Mamma laddar oftast kameran med ett fräscht batteri i de här lägena och ger sig iväg. Nåja, idag laddade jag visst inte kameran så, utan fick gå hem och byta efter fem tagna foton. Sedan var det bara att stå där vid paddocken och frysa fingrarna av sig.
Fast det är rätt roligt, för det mesta. I synnerhet om jag blir belönad med ett sådant här solskensleende. Då är i alla fall jag glad rätt länge. Leo var lika älskansvärt underbart pussgo och godistiggande som vanligt, så nu är jag buffad och puffad på av honom. Lite slemmad på också tror jag :o) Felicia red på Dansa samtidigt, så klart tog jag bilder på dem också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar