måndag 23 mars 2009

Tillfälligt boende

Jag överlevde helgen :o) Det gick åt några Alvedon men jag höll ihop och känner mig faktiskt inte värst mycket tröttare än jag brukar göra efter en jobbahelg. Så bra!

Danielle har flyttat hem. Pär hämtade hennes säng, några andra småmöbler, väskor och kartonger i går. Nu har tjejerna möblerat om på Cissis kammare och de två unga-vuxna flickorna delar rum. Men det här är högst tillfälligt, natten mellan fredag och lördag går flyttlasset vidare mot Norge. Redan på lördag står hon uppskriven på schema och jag blir nästan förskräckt! Ska de inte ens få gå dubbelt i början? Det verkar knappt så, det är tydligen hög beläggning på hotellet och ont om personal.

Idag gör jag så lite som möjligt. Det är rätt lagom *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar