söndag 1 februari 2009

Tillbaka till vardagen

Tack alla ni som läst och ibland kommenterat min blogg under de här veckorna jag och barnen varit på resande fot. Jag hoppas jag har inspirerat någon att ge sig iväg till det underbara landet Thailand, eller helt enkelt bara roat lite.

Nu är vi tillbaka i vardagen igen. I och med det gör bloggen det också. Inläggen kommer garanterat att bli både färre och tråkigare. Precis som vardag ju faktiskt är, det händer inte så mycket, och det som händer är sällan speciellt unikt eller spännande. Det kan vara gott ändå. Så visst kommer jag att skriva och lägga ut bilder.

Snart byter jag nog utseende på hela sidan igen också. Jag tycker att det är lite roligt att byta och på så vis kan man ju spegla lite av "just nu". Jag har hittat en guldgruva hos Pyzam, snygga och gratis templat, som det ska vara. Men de här mysiga palmerna får nog hänga med någon vecka till, jag måste få suga på thailandskänslan lite till.

1 kommentar:

  1. Så underbart att läsa om din Thailandresa!!!
    Jag skall ju själv åka snart men är som vanligt orolig innan,
    Oron stillades en del av din berättelse och dina fina bilder.
    Kram
    Kaarina

    SvaraRadera