lördag 31 januari 2009

Abstinens

Så här skrev kusin Carina i ett mail några dagar efter att hon kommit hem. Jag kan bara skriva under.
Tycker inte om vädret!!! Tycker inte om att jobba! Tycker inte om att somna åtta på kvällarna, vakna före väckarklockan på morgonen och sen känna sig bakfull hela dagen (utan att ha druckit alkohol)! Men vi kommer kanske att hämta oss..
Ja fy 17... jag kan bara tillägga en sak och det är att jag också känner sorg... jag vill inte veta att det kommer att ta minst ett år och förmodligen två eller rent av tre tills jag är tillbaka igen.

1 kommentar:

  1. Åh, vad jag känner igen mig...efter förra resan krashade jag rejält då vi kom hem, jag saknade veckorna i Thailand något grymt! Jetlagen satt i över en vecka och vi gick mest runt som deppiga zombies här hemma.

    Kram!

    Ps. Du får gärna berätta mer om Good Days Lanta där vi skall bo om ett par veckor, är jättenyfiken och suger i mig allt! Såg du hur familjebungaloerna såg ut?
    :)

    SvaraRadera