lördag 10 januari 2009

Lördag morgon och dagen T är tre dagar bort

Nu är det lördag.. det betyder att det är tre ynka dagar kvar till Take Off! Nu känns det extra efterlängtat eftersom det vinterväder vi faktiskt fått njuta av i närmare två veckor (ordentligt med minusgrader, frost och SOL!) har övergivit oss. Plusgrader och mulet gör inte mig vidare glad i alla fall.

Jag har det mesta klart inför resan, det är de där sista inköpen kvar bara och det får bli idag. Jag jobbar heldag (-> 21.00) på måndag och ska klämma in ett utvecklingssamtal med dottern, som går i skolan inne i stan, på tisdag förmiddag så innan i morgon kväll ska väskorna vara packade och klara. Nu känns det NÄRA... YIIIHAAAAA

Jag hade fått kommentarer av Malée och det blev jag jätteglad för. Det är roligt att få kommentarer på bloggen. Det blir inte så många och det är ju självklart.. min typ av bloggande är inte så allmänintressant. Jag skriver som i en dagbok ungefär, ja knappt det för jag är inte så privat. Mitt känsloliv skrapar jag möjligen lite på ytan av. Och babbel om ungar och hästar intresserar kanske inte så många fler än de närmast sörjande.

Nu spårade jag ur... det jag tänkte skriva var att jag blev glad för kommentarerna, och att jag gärna tagit med mig något ;o) Nemas problemas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar