lördag 24 januari 2009

Lördag på Karon

Nu är det kväll igen. Det är bara att summera ännu en dag. Idag har vi faktiskt haft några molntussar, och en regnskur på eftermiddagen! Det var en, två, tre... jaaa... kanske 14 droppar regn som kom!Förmiddagen idag startade vi i poolen, där de här söta tjejerna plaskade runt. Det gjorde grabbarna och vi också förstås, men vi fastnade inte på bild.
Senare på eftermiddagen gick vi ner på stranden, och nu förstod vi varför Karon är så poppis. Det är verkligen en jättefin strand, vacker och lagom långgrund för oss och våra barn ( i åldrarna 9-13 år), svalkande och behagligt. Klart fint vatten utan maneter.
Sanden är som potatismjöl. Kära min släkt, sjungsand... den finns här också :o)
Så blev det kväll, som vanligt. Min och Helenas "lunch" bestod av öl och chips (kära socialförvaltning, barnen fick faktiskt riktig mat). Och kära make.. här ser du hur förtappad jag blivit denna resa.. jag dricker Chang!
FÖRE!

EFTER!
Lucas var hos frisören idag.. det försvann mer hår än man kan tro av bilderna. Fin blev han i vilket fall!

Slut i rutan för idag!

2 kommentarer:

  1. Oh, vad det är härligt och läsa, Suss! Jag njuter i fulla drag.
    Ha det gotteligott. Och du, vi har faktiskt också gått över till Chang, den är bäst! Ha ha, fråga Karins Morgan, han dricker bara Singha:-
    Ann-britt på öa

    SvaraRadera
  2. Allt ser verkligen super härligt ut:P Och Lucas blev verkligen jätte fin i håret, ge mina småsyskon en bra från mig! :D

    SvaraRadera