lördag 24 januari 2009

Bye till Malée

Efter tre nätter hos Malée var det tyvärr dags att säga adjö. Återigen var det städhjälpen Joys pojkvän som fick tjäna en extra hacka på att skjutsa oss kors och tvärs.

Malée, jag hoppas att vi snart ses igen!

Vi har internet här också, men inte på rummet. Jag har gratis nätverk inne på receptionen (och vid poolen, men där finns inga eluttag). Det är bra. Poolområdet är också jättefint. Men Karon... jag gillar inte när det skriks tjenare tjenare efter en.. Jag längtar tillbaka till Malée och till Koh Lanta!

2 kommentarer:

  1. Det låter ungefär som AoNang. Men jag lovar! ALLT är bättre än att vara hemma igen!!! Saknar er och allt kul vi hade. Har nu jobbat två dagar och alla är svårt jet-laggade. Det är snöstorm ute! Fortsätt njuta så länge ni kan, det gjorde vi. /Kusin Carina. Three family papa saknar också hela sitt harem.

    SvaraRadera
  2. Klart vi måste ses igen!

    Kram till er alla i Karon!

    SvaraRadera