lördag 21 februari 2009

Torsdagslektion


Jag och en häst som heter Lapras

Den här bilden har jag norpat från Amelies kompis Fiffi. Men den föreställer mig så jag hoppas att jag är förlåten. Fiffi satt och fotograferade förra torsdagen när jag och Amelie red på Åkerby. Jag gillar bilden: inte för att jag rider hästen i särskilt snygg form eller något. Skälet är mer fåfängt än så... jag gör för en gångs skull ingen konstig min, som jag alltid brukar ha på foton när jag koncentrerat rider (hmm.. ja precis). Tvärtom.. jag ser avslappnat glad ut :oD

Ryttaren i bakgrunden är nog faktiskt Amelie, men det är lite för suddigt för att jag ska vara säker.

3 kommentarer:

  1. Usch, jag fattar inte hur du vågar dig upp på sååå stora hästar. Det är ståtliga djur, på håll!

    SvaraRadera
  2. åh vad roligt:-)
    jag har just suttit och frusit i ridhus med Elin *ler*

    Ha en skön helg!
    kram Monica R

    SvaraRadera
  3. Ja faktiskt, ingen konstig min..;)

    SvaraRadera