söndag 15 februari 2009

Pad Thai

Det här är pad thai á la mig. Åtminstone är det vad som fanns kvar i pannan när vi hade kalasat loss. Tyvärr hade vi missat att köpa jordnötter som egentligen är ett måste till den här rätten tycker jag. Som tur var blev det gott ändå :o)

Här petar jag in ett klipp från YouTube med gårdagens släktprestation, se inlägget "What If" precis under detta.

Kanske känner någon igen en av tjejerna som Frida Öhrn? Hon är även sångerska i gruppen Oh Laura som blev hyperkänd med låten Release Me, från reklamfilmen som gjordes för SAAB.

2 kommentarer:

  1. Ha ha precis samma som vi åt igår.
    Varför kan jag inte lägga till Helena:s blogg under länk?
    Kram
    Ann-britt på öa

    SvaraRadera
  2. Tjena stumpan!! Är här nu.. Det där receptet längtar jag efter, är så himmelens trött på all vardagsmat.. Behöver verkligen lite inspiration och tips på nya rätter!!Kram på dig!

    SvaraRadera