torsdag 12 februari 2009

Vinterbilder

Det var i förrgår jag tog de här bilderna. Vintern är så vacker, den kan nästan ta andan ur en.

Egentligen är jag inte så förtjust i att frissa till kanterna på foton på det här sättet, men jag kände mig lite leksugen. Jag tycker trots allt att det passade just på snöiga bilder.


I kväll kommer den senast utflugna dottern Danielle hem på besök. Hon ska åka med hem när jag och Amelie varit in till stan och fått ridlektioner. Danielle ska sova över, det är roligt och det händer inte så ofta. Jag undrar jag om inte Bella, som hon delar lägenhet med, ska ha herrbesök :o)

Maten ja.. igår jobbade jag kväll. Pär och barnen åt hemlagat potatismos och chickenbits. I kväll blir det något extremt snabbt, jag vet inte vad än, eftersom jag ska in till stallet.

1 kommentar: