lördag 14 februari 2009

What If

Nu har kusinkusinen Håkan/Robin Abrahamsson varit i farten igen. Han är en av upphovsmännen till Cookies n Beans låt What If som tyvärr varken kom till Globen eller till Andra Chansen. Jag pratar om melodifestivalen förstås, och kvällens avsnitt från Skellefteå.

Jag gillade den här countrysköna låten mycket. Förra året hade han med Visst finns mirakel framförd av Suzzie Tapper, också en bra låt, men den här var riktigt go. Synd att den inte kom längre måste jag säga.

Bortsett från det gillar jag programledaren Petra. Jag tycker att hon är en kul tjej jag.

Bilden hittade jag på tjejernas MySpace.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Jag tyckte också tjejerna var bra.
    Vet du vad????? Jag har idag börjat och blogga. Får se hur länge det håller i sig.
    Adressen: minvardag-ann-britt.blogspot.com
    Håll till godo!

    SvaraRadera
  2. fel fel fel adress

    annbrittsvardag.blogspot.cp,

    SvaraRadera
  3. Missade Melodifestivalen igår, undrar om det finns någon repris eller nåt man kan se? Måste ju höra låten

    SvaraRadera