fredag 6 februari 2009

Ett meningslöst inlägg

Nu ska jag skriva ett alldeles meningslöst inlägg. Allra helst vill jag göra det skapligt långt också, men det beror på hur mycket meningslösheter jag kan komma på att skriva. Jag får lov att kämpa på lite här...

Fast en mening har det trots allt. Det finns en mening med allt. Nästan. Det här meningslösa inlägget har i alla fall en enda mening, och den betyder något litet för just mig. Ja, kanske inte riktigt för mig, men för bloggens utseende.

Nu tarvas nog en förklaring. Jag förstår nog att ingen har någon större lust att läsa det här i alla fall, men det är ju än mer meningslöst att läsa ett meningslöst inlägg om det inte ens har den minsta lilla mening.

Som utfyllnad lägger jag in en lagom meningslös bild:



Fin va ;o)

Så här är det i alla fall. Meningen med det här meningslösa svamlet är att fylla ut lite. Igår petade jag in ett roligt (även det rätt meningslöst egentligen, men som sagt... roligt) klipp från YouTube. Klippet är rätt brett. Så brett att det liksom inkräktar på mina sidelement på högerkanten. Jamen.. det är inte snyggt! Det ser konstigt ut. Alltså får jag skriva en hel rad massa meningslösheter här, eftersom jag beklagligt nog inte har något meningsfullt alls att skriva.

Så, gott folk.. nu är jag klar för den här gången. Förhoppningsvis har jag något roligare att skriva om nästa gång jag loggar in här på "skapa inlägg"sidan.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, ja jag läste iallafall varenda meningslös mening om nu en mening kan vara meningslös...för isåfall vore den väl ingen mening...eller? Hm...nåja, meningen med detta är väl mest till för att säga...jag läser din blogg varje dag och meningslöst eller ej så känns det bra!! puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag har också läst detta meningslösa inlägg, har troligen inget meningsfullt för mig. Ha det bäst Kramis

    SvaraRadera