måndag 27 april 2009

Sommarplanering i det lilla

Nu har jag kikat lite på Liseberg, det finns tvånätterspaket med boende, frukost, inträde och åkband för en ganska vettig peng. Nu ska vi bara bestämma oss för när vi vill dit. Jag kan inte hjälpa att jag inte känner någon superentusiasm när jag sitter och planera det här. Jag vill till mitt vanliga sommarparadis; Kärt barn har många namn, Herta/Herte/Hörte.. same same. Men samtidigt inser jag att det är som det är, och jag har bestämt mig för att jag sa se fram emot sommaren ändå. Vi kan hitta på mycket kul på hemmaplan.

Först och främst ska vi hämta hem husvagnen, men det ska vi ta och göra så snart vi kan. Det blir dyrare att åka båten mitt i semestern. Jag ska slipa på min ridning under sommaren, det är bra! Lata oss i trädgården, vi bor ju faktiskt rätt idylliskt. Jag har också fått nys om något som kallas geocaching, en aktivitet som passar att kombinera med små utflykter och som jag tror kan roa Lucas.

Låter det som om jag desperat letar efter ljusglimtar?? Nääääääääääääääää.........

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är besviken över att inte komma till gotland i sommar...
    Jag "känner" ett par som håller på med just Geocaching. Har själv funderat på att börja men blir inte färdig till det. Ett kanonbra sätt att få ungarna att röra sig också!

    SvaraRadera
  2. Desperat? Näääää
    Synd att det inte blir Gotland, Suss!

    SvaraRadera