lördag 11 april 2009

Snart,! Yes yes yes!!!!

Snart är det jag och tre sköna brudar till som sitter här uppe i det blå. Jag är verkligen så otroligt glad! Jag tjatar nu, men jag är verkligen lycklig för den här resan. Vi fyra, ja jag kan inte fatta! En skåning, en gotlänning, en smålänning (med ökänsla) och en upplänning lyckas samla ihop sig och komma iväg. Ett extra tack till Helena är på sin plats för det var hon som drog och slet lite extra i oss andra och verkligen såg till att vi fick tummen ur.
En vårblomma från idag också. Dessutom har jag sett en sädesärla idag, vårens första för min del. Men då var jag på jobbet och hade ingen kamera till hands.

1 kommentar:

  1. Sädesärlan såg jag i veckan uppe vid huset. Idag var det flera tofsvipor på gärdet.
    Och det är varmt så varmt så varmt!
    Visst är det häftigt att vi ska iväg. Tror inte jag fattar det förrns vi sitter på flyget.
    Vad tänker du packa i din väska, Suss?
    Har du plockat bort hjulen, hi hi?

    SvaraRadera