fredag 17 april 2009

Lat bloggare i Barecolona

Här i Barcelona har jag ingen egen dator med mig, det ställer till det lite för en bloggare som mig. Jag lånar Marans just nu, men det blir inte detsamma, jag ger mig inte tid att sitta och skriva en massa och ladda upp bilder. Och så har jag inte riktigt tid heller, vi har så mycket att göra. Framför allt går vi otroligt mycket. Jag har så ont i min stackars mellantå på ena foten så det är inte sant, men det är bara att bita ihop. Staden är så fantastisk.

Nåja, när jag kommer hem ska jag städa ur bilder ur kamerorna och berätta lite vad vi sett. Tills vidare kan ni kika på Marans blogg (klicka på namnet), hon har skickat upp några bilder i alla fall. Kram på er alla.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni njuter av er semester och jag ser framemot att se fler bilder.

    Kram

    SvaraRadera