söndag 5 april 2009

Nyklippt

På sista taget har jag börjat känna mig gräsligt långhårig. Håret hade börjat lägga sig på axlarna och det var liksom ingen frisyr över huvudtaget längre. Plånboken är dessvärre ganska tunn, så att åka till frisören gick bort. Jag frågade Cecilia om hon kunde tänka sig att klippa lite. Visst! Så för en liten stund sedan gick hon lös med kam och sax.

Så här blev resultatet. Jag är absolut nöjd med hur det blev. Det ser lite platt ut nu, men mitt hår är lite platt. Det är som det är och till kalas kan man alltid ha lite mousse i och fluffa till det, men det är inget jag håller på med till vardags. Nu känns håret så lätt, det är som om det inte finns något där. Skönt! Särskilt glad är jag att det blev gjort innan resan till Barcelona. Lite färg behövs också, det tar jag och fixar någon dag.

Sådana här foton är annars rätt gräsliga... nog tusan syns det att man inte är 27 längre... tyngdlagen har börjat göra sitt *s*

På tal om Barcelona... jag vet fortfarande inte vad jag ska packa i :-o

5 kommentarer:

  1. Ann-Britt på öa5 april 2009 kl. 19:16

    Skit i att du inte är 27! Vem fanken skulle vilja vara det igen? Inte jag i alla fall.
    Så kortklippt tror jag inte jag sett dig nån gång Suss.
    Själv ska jag till frissan på tisdag.
    Inte vet jag vad jag ska packa i heller. Men men det löser sig.

    SvaraRadera
  2. Men tjena snygging - det ser ruskigt bra ut. Tänk vad talanger hon har den tösen!!

    SvaraRadera
  3. Kanonfint blev det! Skönt med en frisör i huset!

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin! Visst är det skönt med kort hår? Kram

    SvaraRadera
  5. Duktig dotter, jag ska ska till frissan idag också, ska bli så skönt o få bort det här rufset. :)

    SvaraRadera