torsdag 2 april 2009

Danielle fyller 21

GRATTIS Danielle! Min vackra fina dotter som befinner sig i främmande land.

Den här bilden är inte ny, den är fyra år gammal, men jag tycker om den.

Jag tror att det är första gången jag inte träffar min tjej på hennes födelsedag. Det är väl bara att inse att hon är stor nu och att det kan vara så här ibland. Jag pratade med henne på MSN igår igen. De har det bra, tjejerna. Danielle får kliva upp fem på morgnarna, det gillar hon skarpt *S*. Hon sköter frukostserveringen bland annat. Hennes största bekymmer just nu är elaka skvasår, hon köpte nya skor för att ha att jobba i och det är ju inte lätt. Med lägenheten har det löst sig. Både norskan och grabbarna är borta, men de dyker kanske upp till helgen igen. Eller några andra, de plockar nämligen in extrapersonal över helgerna.

Så Danielle,läser du det här så hoppas jag att du får en toppendag, trots tråkiga personalmöten. Jag hoppas ni hinner ner en tur till Hønefoss. Köp varsin bakelse och fira lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar