lördag 25 april 2009

I brist på annat...

...laddar jag upp en bild på mig själv som jag tagit själv. På mig själv då alltså. Egentligen var det min alldeles nya arbetsdress jag ville få med för jag tycker den är så fin. En limegrön dress med bekväma mått, härlig kvalité och inbyggda vårkänslor. Tyvärr är det inte så lätt att styra den lilla kameralinsen dit man vill när man bara chansar på vad man gör, och resultat blev att det som syns minst är den fina dressen och mest syns mina solbrillor.

När det är så här himla härligt väder som vi har just nu är solbrillor av nöden tvunget att användas av mig, i synnerhet när jag kör bil. Jag sitter och spänner pannan för att kunna kisa i solskenet annars, och i värsta fall slutar det hela med en rejäl huvudvärk. Så solglasögon, I lööööööööve them!

2 kommentarer:

  1. Ja solglasögon är ett måste, jag måste se till att köpa ett par nya till mig!
    Härlig färg på arbetsdressen, tänk om de kunde ha lite färglatt på sjukhusen också. Nej, vitt och blått. Och nu ska det blåa väck för det är visst för jobbigt att tvätta både vita och blå kläder... hmm...

    SvaraRadera