fredag 22 januari 2010

Alla mina, minus en


Idag var alla barnen hemma på mat, oj så skoj! Det händer inte varje dag precis. Tråkigt nog kunde mitt fyraåriga barnbarn Vidar inte vara med eftersom han är hos sin pappa i Sala den här helgen. Jag har länge velat samla dem alla på ett kort, det gick ju inte riktig eftersom den lille knodden fattades. Och det var förövrigt inte lätt att få kloka kort ens på det här gänget :o) Jag tog en hel massa, men antingen står halva gänget dubbelvikta och skrattar, eller så gör någon en jättekonstig min (och jag skulle bli strypt om jag lade ut vissa av dem). Det här blev rätt ok, och det bjuder på en lagom blandning av garv och skojiga miner.

Stående från vänster; Lucas, Adam, Danielle och Amelie.
Sittande från vänster; Cecilia, Jesper, John, Annethe, Michaela
Bebisarna är Svea och Vincent, ni får gissa vem som är vem ;o)




3 kommentarer:

  1. Underbar familj! :-)
    Om sisådär 15 år vill jag kunna ta ett liknande kort!
    *kram*

    SvaraRadera
  2. FAmiljekort är jättesvårt att få till. Vi har inte ett enda med ALLA kusinerna t ex, d v s mina barn och deras kusiner. Syskonen har vi någon enstaka bild på men det är många år gammalt...

    Vad gäller resa i sommar. Lustigt att vi funderar på samma sak. Kroatien har jag hört gott om så kanske är det ett bra alternativ, och det blir ju VÄLDIGT billigt med resan genom att köra dit själv. Buss är inte så farligt dyrt heller men det kanske begränsar en lite mer.

    SvaraRadera
  3. Härligt bild Suss, jag kände inte igen Amelie. :)

    SvaraRadera