onsdag 23 december 2009

God Jul

Bilden är "begagnad" (finns i ett inlägg för ett par dagar sedan (eller en vecka kanske..) men det gör det samma. Den får bli min julhälsning från mig, till er ALLA som dyker in här på min blogg mellan varven. Jag hoppas att ni får en riktigt bra helg, med frid i sinnet, lugn och vila. Lite sköna skratt därtill, gärna tillsammans med goa släktingar och/eller kära vänner (det ena utesluter ju inte det andra): Allt kryddat med lite smaklig mat, vad man nu tycker passar och kanske eventuellt ett litet paket att öppna (för vem blir någonsin för gammal för det? Inte jag i alla fall som är barnsligt förtjust).


God Helg

2 kommentarer:

  1. God Jul till dig och hela familjen...jag älskar din vinterbild den kan du använda ofta tycker jag. Själv skulle jag behöva en kurs i bloggteknik...inget blir som jag vill ha det på min blogg

    SvaraRadera
  2. God jul till er också, hoppas ni haft en skön dag.

    SvaraRadera