fredag 11 december 2009

Glöggkväll

Nu ska jag alldeles strax bege mig iväg till min jobbarkompis Anna som bjuder in till kombinerad glögg- och inflyttningsfest för sina arbetskamrater. Jättekul! Nu har jag klätt mig fiiiiiin, det är också roligt.. Amelie kommenterade det med att jag ser konstig ut i smink och höga klackar. Jag förstår det, det är inte precis min vardagsskrud. Hursom, det blir saftglögg i kväll. Pär är ute på sitt håll, det kallas visst konferens. På en finlandsfärja. Bah! Jag vet nog precis vad de har för sig jag *s*
Jag får en ny chans i morgon, att få en liten starkare glöggis. Då ska jag till kompisen Helena och då får karlsloken baske mig vara i skick att skjutsa mig!!!!

3 kommentarer:

  1. Skål, jag vill också ha glögg!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Skål från Guteön också! Vi skickar en flarra till Malee också. :) Och om inte Pär hämtar dig i morgon, så skickar vi en taxi. Ha det så kul!

    SvaraRadera
  3. Hej Suss...detta är mitt andra besök på din blogg...jag gillar den...tappade bort dig efter den första. Vi har många gemensamma intressen...som barnbarn, hästar, thailand...och glöggpartyn!!

    Hälsningar Annika i Bkk

    SvaraRadera