onsdag 20 maj 2009

Utomhusliv

Vet ni. Jag tror att årstiden gör mig lite mindre aktiv här på bloggen. Mer tid går åt till att vara utomhus och då får datorn inte vara med. Det blir rätt mycket av fritiden från jobbet går åt till att vara hos hästarna, som ju inte står hemma utanför köksfönstret för tillfället. Nu vill vi ju ändå ge dem samma tillsyn och då får man åka. Och så är det trädgården. Oj ja, vad jag gillar att trädgårdsarbeta. Jag är hemskt flitig och det blir otroligt fint *not*. Jag tycker verkligen att det är oändligt trist, men det finns en viss miniminivå som ändå måste uppnås. Gräset klippas, inte allt för mycket ogräs på gården och så där.

Idag, efter jobbet, blir det in till stan på direkten. Barnbidrag betyder att vi fyller upp kylen och det behövs. Flaskorna med den underbara drycken (inlägg 16 maj) är underbart god estnisk öl. Ha en skön dag!

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha barnbidrag :-( varför får man inte de när bebben är i magen!? de är dåligt, tycker jag.

    SvaraRadera