tisdag 5 maj 2009

Det händer ingenting

Just precis de här senaste dagarna känns det som om bloggandet gått lite i stå. Det är som om allt jag skriver handlar om hästar och hur kul är det på en skala för de flesta som läser här? Men just nu händer det verkligen nästan ingenting som inte har med de där fyrbenta, stora och leriga djuren att göra. Jobbar gör jag ju förstås också, men det går inte heller att skriva så värst mycket om, dels för att det är samma lika i stort sett varje dag och där har jag också den stora tystnaden att tänka på.

Så vad mer då? Barnen.. med dem är det så bra så. De går i skolan, är friska och krya (i stort sett) och så vidare. Det är Danielle då, jag skulle kunna berätta att hon är hemkommen. Det blev några veckor i Norge men av diverse orsaker har hon kommit tillbaka hem. Jag klagar inte. Hon är en så go och mysig tjej och hon kunde gärna få bo hemma för evigt om det bara var det. Hon är gulligt sällskap och hjälpsam med det mesta. Vi får se vad som händer där framöver.

Idag har jag varit ledig från jobbet och jag har knappt gjort ett dyft. Jag tyckte att jag kunde få ha en sådan dag. Jag har legat på sängen och tittat på gamla avsnitt av "Stockholm Arlanda" på TV3 Play. Precis hur onyttigt och underbart som helst :oD

2 kommentarer:

  1. Det behöves perioder när det inte händer så mycket! Det är rätt händelsefattigt (och skönt) här också.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den stora tystnaden???? Ha ha då tänker jag på nåt helt annat:-

    SvaraRadera