lördag 2 maj 2009

Leta klänning

Det här är min jobbarhelg men lördagen hade jag bytt bort med en trevlig kollega. En ledig dag en lördag är alltid trevligt och shopping är också trevligt. Cecilia som tar studenten i år kände ett stort behov att hitta en vit klänning att ha på själva dagen, som ligger ungefär en månad fram. Det fick bli en tur till en annan stad som inte är Enköping.Någon som känner igen staden och vet vad byggnaden till höger heter? Första pris är ära och berömmelse i all evighet.

En klänning inköptes, den var väldigt fin, väldigt söt och väldigt kort. Men så ska det visst vara numera (nu låter jag som en gammal, gammal tant). Om jag köpte något till mig själv? Nähää då... det enda jag köpte var ett grimskaft till Leo (49 kronor) och en hamburgare på Macce Donken.

3 kommentarer:

  1. staden är västerås å byggnaden är skrapan..

    SvaraRadera
  2. och den gamla tantens dotter blir säkert väldigt söt i sin väldigt korta klänning köpt i den väldigt anonyma staden som jag vet väldigt lite om ;). kram

    SvaraRadera
  3. Pfff, så kort var den väl inte ;P

    SvaraRadera