söndag 10 maj 2009

Resetradition

Maran och Ann-Britt hänger på ser jag. Helena.. kom igen nu... Vad säger ni om samma tid nästa år? Då har vi gott om tid att spara pengar och planera, och våren är en underbar tid att komma ut i världen.

Vilken stad ska vi ta? Det finns så många.. Maran föreslår Rom, Milano, Amsterdam och New York. Jag vill lägga till Wien, Prag och Budapest till omröstningen. Fler förslag? Jag hänger med på nästan vad som helst och börjar nästan hoppa jämnfota av förväntan redan.. Det är nästan så jag vill springa iväg och köpa en reseguide, men jag lär vänta tills vi kommit på vart vi vill åka.

2 kommentarer:

  1. Jag lägger till Edingburgh och Dublin. Jag kan tänka mig att börja med Edinburg eller Rom fast om kassan säger annat, kanske vi ska ta ett billigare resmål, Prag eller Budapest?

    SvaraRadera
  2. Jag tjoar för Edingburg eller Dublin, ja Rom, prag, budapest, va tusan ni vill. Säg till när, jag hänger på!

    SvaraRadera