fredag 28 maj 2010

Ut på kryss

.
Just nu ligger jag skönt här i sängen och slappar, men snart måste jag hoppa upp och sätta fart. Jag ska titta till hästen Leo en snabb sväng och sedan är det dags att packa en väska, duscha och invänta skjuts in till stan. Vi är fem tjejer från jobbet som ska åka på kryssning tillsammans med ett större gäng från hörcentralen och några till. Det känns som om det var jättelänge sedan jag var iväg på något festligt och jag börjar känna att vardagen börjar bli en aning påträngande just nu, så det här känns som ett välkommet avbrott. Jag tror vi kommer att få en riktigt skojig helg :o)

Igår gjorde jag något annat riktigt skoj, faktiskt. Jag hade blivit beordrad av min kära make att köpa mig lite nya kläder (ligger sällan som prio ett på min lista). Jag köpte lite av varje och är jättenöjd ... Men Oj, så mycket snyggt det finns i de få affärere vi har att välja på i Enköping. Jag hade kunnat handla för flera tusen till bland alla färggranna och fina sommarkläder, och trekvartsbrallor som jag älskar att gå i när det är lite varmt ... topar, linnen, klänningar. You namne it.

1 kommentar: