lördag 8 maj 2010

En mysig film

.
Nu ska jag sätta lite snurr på mina vänners hjärnor. Jag postar en bild i min blogg idag och när jag känner för det igen om några dagar kommer det dyka upp ännu en. Bilderna får man väl tolka lite som man vill, de kan vara en illustration till det jag skriver här just idag. Men! De kan vara något annat också. Ett pussel kanske. En aning tvetydigt sådär. Bara för att jag gillar att retas lite.

Hur som helst hittade, hrmmmm, jag den här filmen (någonstans) igår. Fick för mig att se den igen. Det var ingen dum idé för den är så himla charmig och mysig. Rekomenderas.

Och som sagt; Ett plus ett kan bli mer, eller inte ... *s*

1 kommentar:

  1. Håller med dig...det blir nog med den som med Pretty Woman....jag tröttnar aldrig på att se den.

    SvaraRadera