fredag 12 mars 2010

Nytt utseende igen

Nu har jag ledsnat på min gamla layout. Jag tog istället en av de jag hittade på Blogger men ändrade en liten aning på den. Det var lite roligt att testa vad som hände när jag ändrade på siffror och bakgrundslänkar. Den här rosa-rosa-rosa bakgrunden blir nog snart utbytt, men det var vad jag hade till hands just nu. Funkar ihop med det bruna så då får det bli så tills vidare.

Däremot får jag ingen ordning på placeringen av klockslag och länken för de som vill ge mig en kommentar (det är något jag tycker är ruskigt roligt att få). Den förblir uppe vid rubriken och det verkar ta mig fa..en inte spela någon roll vad jag försöker med. En skitsak som är väldigt irriterande, för mig! För jag vill att saker och ting (och folk och fä *haha*) ska bete sig precis som jag vill!!!!

1 kommentar:

  1. Jag gillar din nya....riktig modefärg har du valt också:)jag kikar in på din hästblogg ibland...
    och blir lite avis.

    SvaraRadera