lördag 11 juli 2009

Some serious shopping

Idag har vi shoppat lite. En hel del smått och gott blev det. Jag ar fyndat mig en ny fleece på Granngården för 74,50 och på COOP Bygg köpte jag mig en väldigt trevlig liten sticksåg från Black&Decker. Lucas fick lite nya växter till sitt akvarium, Amelie en rosaglittrig ryktskrapa och katten Mihos ett halsband med blingbling. Nya grillbestick hittade vi på samma ställe som tröjan.

Så storshoppar man minsann hos :o)

Är det föresten NÅGON som lyckats registrera en mobil enhet till bloggen med hjälp av MMS. Jag får det inte att funka på något sätt.

1 kommentar:

  1. Idag hade tom jag fleecetröja när jag körde moppe till jobbet, under regnstället! Vi är inn i några dagars oväder. Har bara en fleecetröja här - har ett helt lager i Sverige. Vad hade man på sig innan fleece fanns?

    Sticksåg skulle jag också behöva, du kanske ska komma ner med såg och fleece?!

    Kram

    SvaraRadera