torsdag 16 juli 2009

Ännu en liten tripp


Igår bokade jag en kryssning till Riga för mig, Pär, Amelie och Lucas. Vi åker om knappa två veckor och det ska bli riktigt roligt. Jag är inget stort fan av att åka på kryssningar men det här blir mer av en familjevariant än en fest & dansresa. Att jag inte gillar kryssningar till hundra beror nog mest på att jag inte kan dansa, det blir liksom inte så kul när det är det som ofta är själva vitsen med att vara på de där båtarna.

Nå, men nu ska vi till Riga. Jag tycker det ska bli hemskt kul att gå runt där och titta i några timmar. Jag har ju aldrig varit vare sig till Lettland eller huvudstaden. På sitt sätt önskar jag att vi kunnat stanna en eller två nätter på hotell också, så att vi kunnat se mycket mer. Men kosing växer inte på träd och vi vill kunna hitta på något mer lite lagom kul med ungarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar