måndag 20 juli 2009

Pool time





Dagens projekt. I morse köpte jag den här på Ica Maxi, de rear poolerna så jag tycker faktiskt att den var ett fynd för 1390 kronor.

Amelie och jag har gjort allt det här själva med god hjälp av Lucas också, jag tycker faktiskt att vi varit skitduktiga. Men nu kommer vi inte längre utan hjälp av Pär. Det är de där rackarna som ska igenom poolduken där slangarna till pumpen ska sitta. Jag rår inte att få igenom dem hela vägen. Nu känner jag att det inte är någon överhängande fara, vattnet lär knappast ha kommit till den nivån innan han är hemma från jobbet om någon timme. Nu längtar jag bara efter att den ska bli full så vi får bada!

Lite har jag faktiskt badat i den, ni ser hur jag kryper runt i vattnet vartefter det började täcka botten. Det jag gör är att dra ut duken så att det inte är några veck någonstans och så att den kommer ut ordentligt i kanterna. Så jag har tjuvtestat.

4 kommentarer:

  1. ååå.. å jag som inte får bada :(

    SvaraRadera
  2. Härligt med pool och får man den dessutom på rean, kan det bli bättre? :) Ser ut som samma modells om vi har.

    SvaraRadera
  3. Intresset har jag för trädgård men inte talangen riktigt. Ska prova nu och blir det inte bra kallar jag in tvillingsystern så får hon hjälpa till. Hon har verkligen talang för det där. :)

    SvaraRadera
  4. Hur stor är den, Suss?
    Har du badat än?

    SvaraRadera