tisdag 7 juli 2009

Foton av Amelie och Leo

För det första måste jag tala om att de här bilderna är tagna av Felicia Johansson. Det är Amelies fina kompis och hon är en väldigt begåvad ung fotograf. Hon har tagit massor av bilder på Amelie och Leo (Amelie gör det samma åt henne).

För det andra; Jag vet att man inte ska rida utan hjälm, och det vet dottern också. Hon hade faktiskt (nu blir jag säkert lynchad) fått lov av mig att ändå göra det för just den här bildserien. Nog om det.. för det här handlar bara om skönheten i fotografierna.




Jag skulle lätt kunna lägga ut minst tjugo helt underbara bilder till från den här sessionen. Många av dem skulle lätt platsa på väggen. Tack Fiffi, för att jag fått låna dina underbara kort.

8 kommentarer:

  1. Åh, vad fina bilder, Suss! Speciellt gillar jag tvåan uppifrån, där dotera gapar!
    När kommer ni till öa?

    SvaraRadera
  2. WOW vilka fina bilder på en vacker tjej och fin häst!!
    Jag gillar bäst den där din dotter ligger ner...

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Otroligt fina bilder! Och oj, vad lik hon blivit dig, särskilöt på bild två ser hon ut som en Suss-kopia!
    :-)
    /B
    www.lyckligagatans.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder på ren och oförställd lycka!

    Jannike

    SvaraRadera
  5. Ja jag kan bara hålla med, helt underbara sommarbilder på dottern till häst och jag som gammal ridtjej känner glädjen ända hit över att sitta barbacka _utan_ hjälm - det är lycka på hög nivå det!!

    Och ja...hur blir det med Öa Suss?

    KRAM

    SvaraRadera
  6. WOW vilka härliga bilder....
    mina favoriter är den där Amelie rider och den där hon "ligger" framåtlutad på hästen...
    Väldigt fina bilder.....!!!!!

    SvaraRadera
  7. HEJ DÄR!!
    Säger som jag sagt förut om dom härliga bilderna,- MERA!
    Man blir glad när man ser dom fina bilderna tjejerna har tagit. Måste vara dags för en utställning i EP-galleriet t.ex. Eller....?

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder, riktigt somriga och ljuvliga. Söt dotter på fin häst, och fotografen är verkligen duktig!
    Hälsar
    Katarina i Kalmar

    SvaraRadera