fredag 18 juni 2010

Natti natt

Här sitter jag klockan fem i två. Ute är det nästan mörkt, men bara nästan. Jag jobbar natt i natt. Det händer inte så ofta men det händer ibland om jag vill plocka in lite timmar. Som tur är har vi två datorer i ett rum som vi sitter vid, kollegan och jag. Vi jobbar mellan varven, faktiskt! Vi har rondat en vända, vattnat blommor och skurat toaletter och tvättstugor. Jag har också, modigt modigt, varit ner i den läskiga källaren. Alldeles ensam. Det tycker jag var jättetufft av mig själv och jag blev lite stolt.

När jag kliver av mitt pass vid sjusnåret i morgon bitti tänker jag inte klä mig i jobbarkläderna förrän den 19 juli igen. Tjo så skönt!

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt trevlig semester!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön semester Suss. Jag tycker faktiskt ni kunde göra en liten sväng till öjn. :)

    Jag har sen semester i år, du har hunnit återgå till jobbet, när det är dags för mig.

    SvaraRadera