onsdag 2 juni 2010

Fina kryssgänget och min blå häst

.
I helgen som var skulle jag ha jobbat, men eftersom det sedan länge varit en kryssningsresa med några jobbarkompisar inbokad tog jag semester. Det finns inte så himla mycket att säga om den kryssningen förutom att vi hade himla så trevligt och mysigt. Lite kul måste man få ha ibland, och det var precis vad jag behövde. Lite avkoppling och vardagsavbrott! Anci sminkade oss, hon är så fruktansvärt duktig! Jamen, eller hur!!! Har någon sett mig så här snygg förr, haha?!
Anci jag nämnde ovan är även en fena på att sjunga. Hon var med på karaoken på båten och blev uppropad till final (nervös så hon skakade, stackaren), där vann hon inte men i alla fall! Men vi som känner henne tycker ju så klart att hon var den bästa och de andra vann bara på att de hade fler kompisar av manligt kän i publiken som kunde vråla högre än vi. Jag filmade med min lilla ynka mobil, men det blev så knastrigt dåligt ljud så det är inte mycket att ladda upp. Synd för det var verkligen BRA!

Sommaren har slagit till igen. Underbart, underbart, men det för med sig massor av mygg, flugor och skit. Det är den här årstidens värsta gissel för det går ju inte att komma undan. Stackars pålle Leo blir så knottrig, får klåda och blir jätteirriterad av alla stick. Nu har han fått bli mattes egen lilla smurf med ett skyddande flugtäcke. Dessutom rejält sprayad och ingniden med Ultrashield. Mycket mer går inte att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar