tisdag 23 juni 2009

Vilken morgon!

Godmorgon världen!
Jag blir faktiskt lycklig när jag vaknar i min säng när himlen är så blå som idag. Trots att det som väckte mig var en irriterande fluga (det påminner mig om att vi måste ta tag i det här med nät för dörrar och fönster).

Jag är ledig idag också, precis som igår. Idag har jag lite planer, jag ska in till stan vid tiosnåret när Ö&B öppnar. Där ska jag köpa lite stålnät och annat jag behöver till mitt stora byggprojekt. Marsvinen ska få en stadig utomhusbur som är kattsäker. Jag satt och skissade på den igår kväll och jag gillar ut att klura på lösningar så jag tror det blir kanon det här.

Igår var Mickan på mödravården igen. Allt verkade som sist, men så råkade Anna-Karin nämna för barnmorskan att Mickis ser stjärnor ibland och då blev hon orolig. Så nu ska de till Ackis i morgon förmiddag och träffa en läkare. Fortsättning följer, men jag håller tummarna att det händer något nu.

Och så Danielle, nu har hon börjat sommarjobba på Trögdshemmet. Så nu blir vi arbetskamrater för tredje sommaren i rad och det tycker jag om.

17 arbetsdagar (typ fyra veckor) kvar till semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar