måndag 8 juni 2009

Vår alldeles nya fjortis


Idag är det dags att fira nästa tös i familjen. Yngsta dottern fyller fjortis. Jag letade länge i datorn innan jag hittade den här bilden som ritkigt bara skriker "fjortis-tjej" :o) Hon är nu faktiskt ganska söt och rar för det mesta. Och det är jag så glad för, även om lite tjafs om vem som egentligen behöver min dator bäst dyker upp allt som oftast. Hon har faktiskt en egen (men den tycker hon är för långsam)!

En present fick hon av oss föräldrar. En sådan här liten fin kamera. Lite för dyr egentligen, jag ville inte lägga över tusenlappen på present men den var så pass mycket bättre än det som låg under den gränsen. Och den kostade bara liiiiiiiiite för mycket :o)

GRATTIS MITT LILLA HJÄRTA <3

1 kommentar:

  1. Grattis till fjortisen ;o). Ibland får man hosta upp lite mer än man tänkt, det brukar vara värt det.

    SvaraRadera