onsdag 17 juni 2009

Humorbilder

Idag var jag inte med hos hästen, Amelie hade sin kompis Thea Thorin med sig. De fick rå sig själva med Leo och hade några mysiga timmar i hästhagarna med hallonbrus och mackor. Thea har en trevlig systemkamera som hon tog med sig idag men minneskortet hade hon glömt hemma. Som tur var har jag samma sort i min kamera så hon fick låna. När flickorna kom hem tankade jag ur kameran åt dem (bara 650 bilder..). Jag måste säga att jag blir lite grön om nosen när jag ser vilka fina foton tjejerna har tagit idag.

Här kommer två exempel, men det är inte det tekniska i dem som jag smälte för. Jag tror de talar för sig själva :oD


2 kommentarer:

  1. Haha, ja de talar sitt eget språk verkligen. Glad midsommar på er alla!

    SvaraRadera
  2. kerstin sundblad18 juni 2009 kl. 13:21

    Hej Suss!
    Blivande hästfotografer,oj vilka härliga bilder!
    Kul att ni delar med er av dom,finns flera kanske?
    hälsn. kerstin s

    SvaraRadera