fredag 12 juni 2009

Skolavslutning med mera

Nu blev bloggen lite sommarfin. Det kan behövas lite sol någonstans, för här är den då rakt inte. För en gångs skull klagar jag inte för jag har åkt på en riktig dunderförkylning som hållit mig hemma från jobbet i flera dagar. Jag är fortfarande sjutton så risig, men ska pallra mig iväg till jobbet i kväll. Jag är bara rädd hur jag ska orka med lördagen och söndagen med sina 14-timmars monsterpass. Men med vännerna Ibumetin och Alvedon går det säkert.

Idag har det varit skolavslutning för lillkillen. Nu slutar han tvåan och han är så glad för sitt sommarlov. Igår kväll var det Amelie med firande i skolparken.

Igår var jag också med Amelie till vårdcentralen. Där fick vi träffa en väldigt trevlig läkare som dottern fick förtroende för också. Bra! Nu har vi startat upp en astmautredning på henne men det tar lite tid eftersom den person som utför spirometri inte hinner ta henne före sin semester. Amelies besvär är ju inte så akuta så det blir säkert bra. Hon fick Ventoline att ta vid behov så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar