tisdag 1 januari 2008


Då är vi en dag in på det nya året. 2008.. jag smakar lite på det ordet, jo - kan nog vänja om mig från "2007", det ligger rätt bra i munnen.


Vad hoppas vi av det nya fräscha året då? Alla har sina drömmar, mål och önskningar. Jag nöjer mig med att önska mig så mycket glädje och förnöjsamheter som möjligt. Jag bryr mig inte om att specificera mig, för jag har lärt mig att inget ändå blir som man tänkt.


Tänker jag efter är det ingen liten sak jag önskar mig, det är Stort att vara glad och nöjd!
Till slut vill jag önska er, som då möjligen läser de här raderna (jo, någon tror jag faktiskt gör det... i alla fall ibland :o) ) ... ehh, var var jag nu efter den där inpassningen... Jo! Jag vill önska er det samma jag önskar mig själv, för jag önskar det bästa som finns!
Nyårslöfte... det struntar jag i! Sådant går ju inte att hålla på med..

1 kommentar:

  1. ..."Inget blir som man tänkt sig"... sant...men många gånger så mycket bättre än man kunnat gissa och tro om man inte hoppas på för stora under :)
    Kram och Gott Nytt År!!
    Kaarina

    SvaraRadera