fredag 20 januari 2012

Försvunna sidoelement

Skapar ett onödigt inlägg för att se om mina sidoelement ska komma tillbaka (ni vet, blogglistan, böcker jag läst, och sådant). De försvann plötsligt och jag trodde verkligen att de var borta tills jag upptäckte att de hamnat sist på sidan istället. Google is your best friend, som bekant så jag förstod snabbt att jag har för många bilder aktiva på förstasidan. Fråga mig inte varför det blir så här då, men det kan tydligen hända. Nu lägger jag det här så att det kommer under dagens Geocahe-inlägg, kanske hjälper det, kanske inte. Värt ett försök.

P.S. Verkar inte hjälpa, men de kommer nog igen med tiden.

P.P.S. Precis som jag sa igår; Google is your best friend! Hittade Fixa din Blogspot och fann hjälp där. Det var ju enkelt att felsöka när jag visste vad jag skulle göra. Av någon anledning var det ett inlägg jag skrev på trettondagsafton som ställt till det, konstigt för det innehöll då inget konstigt alls, inte ens en bild. Men jag har arkiverat det nu och bloggen tycks ha blivit normal igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar