onsdag 16 februari 2011

Lite sjuk och emlig

Här råder sängläge sedan ett par dagar. Det är något virus som flyttat in i mig och gör att jag till och med blir lite andfådd av att andas. Det är nog inte fullt så illa som det låter (även om min röst just låter ... konstig), jag mår egentligen inte speciellt dåligt. Bara trött och orkeslös i allra största allmänhet och med en värkande kropp. Idag har jag ändå varit på jobbet några timmer eftersom vi sedan tidigare planerat in ett möte, det tänkte jag att jag skulle orka med och det har gått bra. rätt skönt att komma ur sängen lite och det var ju inte fysiskt ansträngande direkt. Nu bäddar jag ner mig resten av veckan och hoppas på att vara fit for fight till på måndag igen.

För övrIGT ÄR DET INTE lätt att skriva med en liten katt som absolut vill vara med och trampa  på tangentbordet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar