onsdag 4 november 2009

Otto


Den här vovven heter Otto och blir ett år på alla hjärtans dag i februari.
Han har just blivit vovve i familjen.. typ. Det är Danielle och Adam som köpt honom. En omplacering på grund av allergi. Åh, vilken trevlig och jättesnäll hund han verkar vara! Vänlig, lugn och väluppfostrad. Jag blev hemskt förtjust i honom på en gång. Hans gamla matte sålde honom med sorg i hjärtat förstod jag. Hon är föresten en riktig kändis. Alla gillar väl Teliafamiljen?! Ottos före detta matte är dottern i reklamfilmerna.

Idag fick jag hem Leos nya halvtjocka täcke som jag ropat in på Tradera för 320 kronor. Helt nytt från en webshop är det och jag blev så glad när jag provade det på honom. Det var så fint! Det är formsytt och sitter som gjutet, precis lagom tjockt och varmt när det är lite halvkallt som det ofta är så här års. Det är kul när man känner att man verkligen kan göra fynd sådär. Tradera ÄR bra, bara man har koll på vad sakerna egentligen kostar. Just den här prylen har jag sett på olika ställen för priser runt 900, så det är klart jag är nöjd just nu. Och pållehästen också hoppas jag som kommer att vara varm och go i natt :o)


1 kommentar:

  1. Så fin han är OTTO =)
    ha ha blir lite full i skratt min mamma hade en undulat som hette OTTO
    KRAM KIKI

    SvaraRadera