torsdag 12 november 2009

Gråa hår

Först ska jag be Malée om ursäkt för att jag luras! jag lovar att det inte var meningen ;o) Och så måste jag göra min kära Ehnangel besviken, den lilla Betty Boop-tändaren finns endast i gult, grönt och blått, jag kollade igår.

Just nu sitter jag med en massa färg i håret, jag tog i lite för mycket för det rinner och fy så irriterande det är. Det kliar och svider ;o( Jaja, men vill man bli fin får man lida pin. Jag hoppas i alla fall att jag blir fin. Åtminstone finare än jag var nyss, det är något hemskt så gråhårig jag (unga människan) börjar på att bli. Speciellt i hårfästet, där finns snart inte ett enda normalt råttfärgat hårstrå kvar. Det är tur att det finns ungdom på flaska och tub! Strax dags att gå att skölja ur nu..

5 kommentarer:

  1. JAG vill se bilder!! på den ungdomliga Suss!! =)
    jag har slutat färga mitt...bara till att inse att mina hårstrån inte är GRÅ utan VITA!!! många tror att jag slingat mitt hår fast det är á la naturell ;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Var tredje vecka fyller jag på min ungdom... Hopplöst!

    SvaraRadera
  3. Ja TUUUR att det finns ungdom på flaska! Jag har också gråa hår, förstår inte detta! Det är väl inte så mycket men tillräckligt för att jag ska reagera på det i alla fall och tillräckligt för att jag ska ta till flaskan, ja ungdomsflaskan alltså..:)

    SvaraRadera
  4. Öööh - va?! Du har nog lurats så bra att jag inte vet vad du prtar om ;-)

    SvaraRadera
  5. Aha - mumsmums! Minnet är bra men mycket kort!

    SvaraRadera