torsdag 28 februari 2008

Vet ni vad??

Idag gav jag mig fan på att jag skulle galoppera. Vad har jag att vara skraj för egentligen.. jag menar.. jag kan inte mer än ramla av! Jag tjuvtränade lite på Marco här hemma mitt på dagen, det kunde jag eftersom jag var ledig idag. Nu är ju han mer än lovligt trög och jag vääääldigt orutinerad. Men lite galopp blev det, några språng i taget.

Till ridskolan då, Ponderosagänget sammanträdde. Vi red över bommar, serpentinbågar och sådant. Så säger Elin, vår goa ridlärare att idag har vi gjort så mycket saker att vi hoppar över galoppen. Neeeeejjj.. jag som hade laddat så. En annan tjej protesterade också, HA vilken tur!

Amelie blev helt förbluffad när hon kom upp i ridhuset och trodde att jag stod bland de som stod mitt "i ringen" och väntade (vi delade upp oss i två grupper), men fick se mamma galoppera varv på varv!!

Jag är så stolt och GLAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar