tisdag 12 februari 2008

Trista templates

Jag har suttit på nätet och letat länge nu efter trevliga, snygga, roliga, och helt underbara templates att ha som mall för bloggen. Det finns hur mycket som helst!!!!

Under kvällen har jag säkert provat en fem sex olika, och de är just precis trevliga, snygga eller roliga. Ja, underbara också för den delen. Men gemensamt för dem är; ingen enda gör som jag vill. Inte den här heller (om jag nu har samma som jag hade när jag skrev inlägget, troligen inte).

Det försvinner text i marginalerna, det går inte att få in navbaren, bilder ser konstiga ut.. smågrejer.. men jag blir irriterad. Tydligt, och nästan självklart, funkar de bäst som Blogger tillhandahåller. Tur är väl det! Det vore just snyggt om de skulle bete sig lika knäppt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar