måndag 17 oktober 2011

Vidar & Svea m.m.





Två små coola kids har jag och Cissi på besök idag. Vidar och Svea är här en liten stund medan deras mamma är på MVC för kontroll. Den sista hoppas hon, för på lördag är det dagen D. Som ingen tror riktigt på, vi får nog vänta lite till :o)

I morse hittade jag ett SMS i telefonen när jag vaknade. Jag somnade tidigt och måste ha sovit som en stock för jag hade inte alls hört det plinga till i mobilen. Trots att den låg alldeles intill. I alla fall, det var från världens bästa Ann-Britt, som bara ville säga hur gott hon mår och att hon saknade oss tjejer. Naaaawww ❤

Idag är jag ledig, det har varit en bra jobbhelg med korta turer, så skönt tycker jag. Nu har jag bara en enda delad tur på sex veckor istället för fyra. Den här delade turen har dock oturen (för mig) att infalla på självaste julaftonen i år. Typiskt!


1 kommentar:

  1. Vilken tur!! Tänk på storhelgstillägget;-)
    Och att du kan vara med på julklappsutdelningen hemma eller hur:-) (se positivt, hmm)
    kram på dig!

    SvaraRadera