onsdag 26 oktober 2011

Ny liten


Här är resultat av vad vi väntade på hela dagen igår. klockan 21,21 kom 4180 gram och 53 centimeter pojke som inte fått något namn än. Förslagen haglar men de ska känna in dem lite. Jag hoppas de bestämmer något snart, för bebisar måste ju heta något de också :o)

När jag var var ute för att distribuera ett lass matlådor till hungriga pensionärer på bygden hade jag väldigt tursamt den sväng som går förbi Säby, där dotter med familj bor. Och tänk, alla bilar var hemma! Snabbt rattade jag ner och slängde in maten till hungriga gubben och tillbaka upp till byn igen. Jag stal mig till fem minuters bebisgos på betald arbetstid (huvaligen!) innan samvetet tvingade mig ut på vägarna igen. Han är så söt, och så liten :o) Puss och myys!

2 kommentarer:

  1. Tssss på betald arbetstid!!!!!!!! uj uj uj!
    Liten, njae det vete katten om han vägde över fyra kg. Då är han ju en stabil sak!
    Grattis grattis till Er alla!

    SvaraRadera
  2. Såå himla fin liten kille...grattis till er alla

    SvaraRadera