tisdag 5 oktober 2010

När som helst ...

... kommer jag helt säkert att skriva något trevligt här igen. Det har varit några lååånga dagar på jobbet så orken har inte riktigt varit på plats. Dessutom har jag gått med ett vadderat ringfinger på vänsterhanden (jag rev av nästan en halv nagel för en vecka sedan) och det har gjort det jobbigt att skriva på tangentbordet. Jag är inte bekväm med pekfingervalsen eftersom jag en gång i världen lärt mig riktig fingersättning så känns det SÅ avigt att inte kunna det riktigt.

Idag har jag en ledig dag och Amelie som har halv hemstudiedag blev upplockad utanför skolan av mig och så körde vi till Västerås. Det blev en snurr in till hästbutiken Hööks och några ställen till innan vi for hem igen. Nu är det tid för en timmes luuuuuuugn innan det är dags att börja med maten och sedan bege sig ut på en ridtur.

Ha de!

1 kommentar:

  1. sv: Tack så mycket:)
    Vi är upptagna hela lördagen, men söndagen tror jag faktiskt inte att vi har något.

    SvaraRadera