tisdag 12 oktober 2010

Morgonkaffe

Här sitter jag och njuter av en god kopp morgonkaffe. Life is good, som en kär vän brukar säga när hon tycker så. Jag har sovmorgon idag, börjar jobba först klockan tre i eftermiddag så jag har roat mig med att ligga i sängen och titta på web-TV. En grej jag verkligen gillar skarpt, det är härligt att ligga där och vakna till gamla avsnitt av Ullared och Arga snickaren :o)

Ullared har jag aldrig varit till, men de här tv-programmen har verkligen gjort mig nyfiken. Jag vill så himla gärna ta mig dit och det så snart jag bara kan. De som varit där säger att det är billigt, verkligen. Och att mycket är fint också. Dottern Cecilia vill också dit, ja detta måste vi göra snart!! Jag vill titta på vinterkläder, julklappar till barnbarnen, prylar till hästarna (inklusive ridbyxor) och till vovven och så klart de klassiska fryspåsarna :o) Lite jobbigt att det är så långt att köra, och Cissi har inget körkort. Skulle behöva övernatta någonstans på vägen. Men jag har gjort "värre" bilresor förr, så det löser sig nog, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar